Nέα

προϊόντα

Καδράκι
με θέμα το διάστημα.

Θήκη
για το βιβλιάριο υγείας.

Ευχολόγιο
βάπτισης μάτι.

Τσόχινο
μεγάλο μονόγραμμα.

Παιδικό καδράκι
με φωτογραφία.

Στεφανοθήκη
με φωτογραφία του ζευγαριού.

Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες - Τρόποι πληρωμής

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Υπάρχουν 2 τρόποι πληρωμής:

1. Mε κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό.
2. Mε αντικαταβολή, επιπλέον επιβάρυνση 2,00 €.

Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;

Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με ΦΠΑ ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στην τιμή όλων των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας.

Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου;

Ο χρόνος προετοιμασίας των παραγγελιών για όλα τα προϊόντα, εφόσον βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είναι από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες (δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής).

Εξαιρούνται οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

• Ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου & βάπτισης: 15 – 30 εργάσιμες ημέρες.
• Λαμπάδες και κεριά γάμου: 15 – 20 εργάσιμες ημέρες.
• Ξύλινα κουτιά και ξύλινοι καλόγεροι βάπτισης: 15 – 20 εργάσιμες ημέρες.
• Χειροποίητα λευκώματα 10-15 εργάσιμες ημέρες.
• Χειροποίητα τσόχινα ονόματα 10-15 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σε άλλα χρώματα;

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και θεμάτων σε όλα σχεδόν τα προϊόντα μας. Εάν κάποιο από τα προϊόντα μας δεν σας καλύπτει χρωματικά μπορούμε να το προσαρμόσουμε στις δικές σας επιθυμίες ή και να δημιουργήσουμε κάτι από την αρχή στο δικό σας θέμα.

Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει να μας ενημερώσετε σχετικά με email ή συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή να μας καλέστε στο τηλέφωνο +30 6956 937590

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Προσπαθούμε να σας παρέχουμε το δυνατόν καλύτερες και πληρέστερες πληροφορίες καθώς και καθαρές φωτογραφίες σχετικά με τα προϊόντα μας, παρόλα αυτά κατανοούμε πλήρως την επιθυμία σας να παραγγείλετε δείγματα για να δείτε τα προϊόντα και από κοντά. Για το θέμα αυτό επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;

Οι τιμές στις μπομπονιέρες γάμου περιλαμβάνουν 7 κουφέτα και στις μπομπονιέρες βάπτισης 5 κουφέτα της εταιρίας Χατζηγιαννάκη.

Για συγκεκριμένες κατηγορίες κουφέτων η παραγγελία σας επιβαρύνεται κατά 0,15 ευρώ ανά τεμάχιο οι μπομπονιέρες γάμου και 0,10 ευρώ ανά τεμάχιο οι μπομπονιέρες βάπτισης.

Τι πρέπει να προσέχω σχετικά με τα κουφέτα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία με θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου.

Δεν κάνει να τοποθετούνται σε ψυγείο και η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους.

Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό χώρο ή ανάποδα, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά του.

Η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους μέχρι 25 βαθμούς γίνεται χωρίς κίνδυνο. Για περιόδους με μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.

Παραγγελίες εξωτερικού

Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;

Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να εξυπηρετούμε όλους εσάς από το εξωτερικό που επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα μας.

Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή καλέστε μας στο τηλέφωνο +30 6956 937590 από Δευτέρα έως και Σάββατο 09:00 – 20:00.

Ποιά είναι τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες εξωτερικού?

Τα έξοδα αποστολής για το εξωτερικό υπολογίζονται βάσει κάποιων παραμέτρων όπως η χώρα προορισμού, το βάρος και ο όγκος του δέματος.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής για τις παραγγελίες εξωτερικού ?

Για όλες τις παραγγελίες εξωτερικού η πληρωμή γίνεται με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.

Αποστολή προϊόντων

Ποιοί είναι οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων;

Αποστολή με courier ΕΛΤΑ, Γενική Ταχυδρομική & ΜΕΤΜΠΑ ΕΠΕ-ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ.

Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελία σας σε εμάς, λαμβάνετε e-mail το ακριβές ποσό εξόδων αποστολής.

Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Αμέσως μόλις φύγει η παραγγελία σας από εμάς, θα λάβετε e-mail στα στοιχεία που μας έχετε δώσει, που θα σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να την αναζητήσετε στο site των ΕΛΤΑ www.elta-courier.gr/search.asp ή της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ www.taxydromiki.gr/Tracktrace.aspx

Ποιός είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρία courier και παραλαμβάνονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες (για παραδόσεις εντός Ελλάδος) από την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων.

Για αποστολές εκτός Ελλάδος ο χρόνος παράδοσης είναι από 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες.

Σημειώστε ότι τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες καθώς επίσης και ότι υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής σας σε περίπτωση απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών.

Επιστροφές & αλλαγές

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;

Τα προϊόντα μας (χειροποίητα δώρα, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει εντός 10 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή των προϊόντων, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του.

Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει.

Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι σε αρίστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 6956 937590 το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς.

Μετά τις 4 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σημειώστε ότι η εταιρία ΧΕΙΡΟΣ ΛΥΣΕΙΣ δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή.

Μετά τις 3 εργάσιμες ημέρες,ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης και αλλαγής.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας.

Σχετικά με την εταιρία «Χειρός Λύσεις»

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος;

Το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος είναι: ΔΕ-ΣΑ 9:00 ΕΩΣ 20:00

Υπάρχει κατάστημα που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα;

Το κατάστημα μας είναι ηλεκτρονικό, για αυτό το λόγο προσπαθούμε να σας παρέχουμε το δυνατόν καλύτερες και πληρέστερες πληροφορίες καθώς και καθαρές φωτογραφίες σχετικά με τα προϊόντα μας.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικές παρατηρήσεις;

Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας καθώς και να αναβαθμίζουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Με χαρά δεχόμαστε τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και απόψεις σας, καλές ή κακές στο e-mail info@xeiroslyseis.gr ή απευθείας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;

Για γενικότερα θέματα συνεργασίας καλέστε στο 6956 937590 ή στείλτε μας μήνυμα με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας.